![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
madeira broderitråd
Vet någon var man kan få tag på färgkarta över Madeira tråden. Tacksam för svar
Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag skickar efter all min madeira tråd från bamatex i borås. Jag fick en massa färgkartor från dom. Du kan ju alltid ringa dit och fråga om dom vill skicka färgkartor till dig. Dom säljer nog mest till företag, men jag tror inte att dom är omöjliga när det gäller privat. dom ha flera färgkartor, även på trådar som man inte visste fanns(eller i alla fall är ovanliga)Dom är dessutom billiga när det gäller tråd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Pris
Var inne på Bamatex hemsida, men där finns inga prisuppgifter ö h t, och inte heller om man säljer till privatpersoner eller enbart till företag. Vad kostar t ex 1000 m rayon brodertråd? Blir det billigare ju mer man köper?
Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack Martin!
Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Skickade ett mail
till den mailadress som finns angiven på denna hemsida men fick beskedet att mailet inte gick att leverera utan misslyckades. Mailade också till Bamatex som hänvisade till just denna mailadress, som alltså inte fungerar. Undrar om man inte vill ha några kunder? Hur gör du chery när du beställer från bamatex?
Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:15.