![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
varning för habegär
Jag håller på att vakna upp ur min dvala, inser att livet inte blir annat än som jag själv gör det
så nu kavlar jag upp ärmarna inför 2008 och tänkte ge mig på ett nytt roligt projekt.. hittade detta o drägglet började genast rinna igen.... Oj nu e det dags att övertala gubben igen, han som vart glad när sista lila elfen blev broderad på nord polen... men håll med om att den är förtrollande... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu blir jag nyfiken, vad har du hittat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
klantiga troll
det finns
här e ju länken http://www.bfc-creations.com/Designs...sis/index.html flåt, kanske skulle shoppa lite hjärnceller istället för brodyrer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ingen fara , det är lätt gjort. Ja jag förstår dig att du vill ha, vilken rolig sida,lite annat än vanligt, blir roligt att se resultatet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Wow vilket projekt!! Det är ju hur många stygn som helst på varje del. Sen ska de sys ihop på samma underlag?! Det verkar jättesvårt, jag har fortfarande problem med att få ett broderi på det stället jag vill..
Men jag håller tummarna för dig, du gör så många fina saker alltid, håller koll efter resultatet! Kram Anki |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Hi hi, så typiskt dig Annie,men kör så det ryker för här har du fått nåt att bita i.Det skall bli jättekul att se resultatetför det var verkligen förtrollande som du skriver.
Förresten, jag tror vi är många som vill se nordpolenprojektet nu när det är klart Pyzz |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har köpt tigertavlan härifrån. har dock inte vågat mig på mer än en ruta, som dessutom drog sig en hel del. Bävar för att försöka passa in nästa.Funderar på att göra den som fönster med ram och sy ihop rutorna efteråt i stället. Det känns säkrare så. Alla hennes tavlor är fantastiska, men för mig var valet enkelt då jag samlar på allt som har med tigrar att göra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja jisses amanda vilken skapelse, urfin. Förstår om drägglet rinner längs hakan
![]() Hittade en egen som jag drägglar över. Klart Delfintua ska ha staindglass med delfiner på inte sant ![]() Undrar om vi får "köp 2 betala för 1" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
menar du att de ska passas ihop direkt på tyget?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
hehehe
Tommy var inte så imponerad, han vet hur okontaktbar jag varit med NP, fast dottern gillade den skarpt.
Jag tänkte nog inte sy ihop den utan hoopa om, tur jag har en clothsetter... Vilket evighets projekt undrar om jag vekligen har det tålamodet??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
ja det verkar det vara men det fixar du!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Oj jisses, förstår att du dreglar.
Vilken härlig utmaning, men så enveten som du är du kommer att klara det med glans, tänk bara inte som jag gör, att det ska gå fort. Ta tid på dig och det blir vad du gördet till. Lycka till och bamsekramar från Ingrid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Har Du någon tidsplan?
Lycka till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Kör så att det rycker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Har gjort en hästtavla. http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=26524&set=lp
Jag gjorde sex rutor och sydde ihop efteråt. Sömmarna syns mer på fotot än i verkligheten. Hade inga större problem med att det drog sig, däremot var jag rätt irriterad på alla hoppstygn. Efteråt har jag läst att hoppstygnen är lagda så att man bara ska klippa vid trådbyte. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:24.