![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Mönster på vetetofflor
Tänkte höra om det finns någon som vet var det finns mönster på vetetofflor.Har provat hundra gånger (minst) att göra ett eget, men det verkar omöjligt. Det svåra är att beräkna hur mycket större tofflan behöver vara, för att få plats med vetet.Hoppas att någon vänlig själ kan hjälpa mig. Känns som bra julklappar till de frusna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Smarte idé. Har inte tänkt på att man kan göra tofflor. Är också intresserad av mönster eller tankar kring hur man konstruerar eget.
/Anna-Carin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har aldrig sytt tofflor men om man gör ovandel, häl och sula separat borde det funka tycker jag.
Kerstin |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
http://shop.trendharmoni.se/Shop/Index.php
Dom säljer vetetofflor och bilden kanske kan ge en uppfattning om mönstret. Dom har för övrigt storlek one size passande 36-41 på sina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Vetetofflor
På www.nyttadesign.nu finns en annan modell kanske mera lättsydd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vetetofflor
Här är en till. www.plusvardag.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack alla!
Tack snälla för svaren, börjar nu äntligen förstå. Kram
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Var får ni tag på vete att ha i? Kan man köpa från nån bonde eller Lantmännen eller ska det vara nåt speciellt?
JAg har kommit fram till att jag är allergisk mot min fina vetevärmare, antagligen för att nån blandat i lavendel eller nåt sånt i den... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:34.