![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag har blivit med ny maskin
Då så, nu var det gjort!
Bestämde mig och slog till på en ny maskin (Pfaff Select 1540). Längtar till helgen för att se hur vi kommer överens. ![]() P.S. Ni som läst mitt andra inlägg om 'behålla eller byta in HQ2000'. Jag behöll den gamla maskinen också. Ville inte lämna henne ensam åt sitt öde. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
va härligt! själv söker jag vidare för att hitta en maskin jag vill ha men "gamla" pfaff 7110 får hänga med ett tag till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hå hå ja ja, det var inget lätt beslut. Ofta vill ögonen ha mer än vad förnuftet tycker är rimligt.
Jag kan ju alltid byta upp mig senare om jag får lust för det eller kanske t.o.m. komplettera med en overlock???? Nä, nu får jag väl lugna mig. Bläcket på kvittot har ju knappt torkat än och redan sitter jag och pratar om en overlock! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Grattis, jag tror du kommer bli jätte nöjd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:01.