![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Mina nya maskiner!! tjohooooo och då har jag upptäckt att jag är helt grön!!! hmmm nej inte i ansiktet!!!
![]() jag har inte en aning om att brodera med maskin!!! när använder man svart undertråd och när vit? varför finns det färdiguppspolade undertrådsrullar? tjockleken på tråden hur ska man då tänka??? Denna uppsjö av underlägg!!! Någon som kan skingra dimman åt mig lite??? Ps det är en Janome MC 350E smm kommer till mig tillsammans med sin kamrat Janome MC 6600 pro... hoppas de ska trivas hos mina Singrar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ett tips: gå igenom forumet långt långt tillbaka och läs gamla diskussioner.om maskinbrodyr.
alltid lär man sig nåt nytt Å sen kan man ju alltid ställa sina frågor här och få en massa trevliga svar och bekantskaper här. Lycka till!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tackar för det!!!
Jo en massa trevligt folk har jag upptäckt att här finns!!! hihi
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:44.