![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Symaskinsmetalltråd på kona
Hej!!
När jag köpt metalltråd (guld och silver) har jag fått dom på koner (typ overlockskoner). Men hur ska jag förvara den så den inte trasslar upp sig. Har provat med gummiband, det bara drar upp tråden. Ska jag använda tråden sätter jag den på trådstället men då drar den upp för mycket tråd och då blir det ju knutar på tråden och man får slänga den. (GUNOLD metalltråd) Hoppas på bra tips!! Hälsningar Thua |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det finns ju trådnät att köpa men ibland när jag använt dem så har nätet följt med upp och fastnat i trådställningen men det har varit på vanliga 1000 m Sulkyrullar. Kan du ha den stående för sig själv på bordet bakom kanske.
På en del av mina sulkyrullar har jag satt hårsnoddar, de där som är riktigt tjocka och små, har köpt på Dollar Store, eller också ett vanligt gummiband som jag satt fast upptill och nedtill och snott en gång, på pappen, om den varit tillräckligt hög för att det ska fungera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej Gå upp listen och tryck på Sök i forum Sök på metallictråd så kommer du till ett annat forum som diskuterar detta Där kanske du kan få lite tips
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:07.