![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() är det någon som har VIP 3D embroidery system till husqvarna!! Fungerar det till alla Husqvarnas broderimaskiner?? Eller är det bara till Designer 1 och värre??
HJÄLP!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Husqvarnas program fungerar till alla maskiner ovavsett märke. Det finns dock inbyggda funktioner som är mer lämpade för Husqvarnas egna maskiner.
Tror du har blandat ihop det lite. VIP är den äldre programserien. 3D den nyare. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ok då förstår jag!! Är det stor skillnad på programmen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det var väldigt länge sedan jag jobbade i VIP, så jag har glömt en hel del...
Det är stor skillnad mellan programmen. VIP-serien byggde på fler delprogram. Själva grundmodulen klarade i princip att förstora/förminska (med bibehållen stygntäthet), andvända olika typsnitt och former mm. I nya 3D Embroidery kan man ändra storleken och stygntätheten, viss redigering av designen mm. Dessutom behöver man inte använda ett speciellt program för konvertering mellan de olika formaten. Detta är numera inbyggt. Det är givetvis fler finesser, men minnet sviker... (Vad nya 3D klarar ser du på Husqvarnas hemsida.) Om du väljer mellan de olika programmen rekommenderar jag den nya 3D, såvida du inte får gamla versionen mycket billigt. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:03.