![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Nu är det jag igen som har tappat bort en sida eller länk!!
![]() Det var ett mönster till en pläd som man satte en dragkedja i på långsidan, så det blev som en säck man kan ha om sig när man sitter i soffan. Den jag såg var gjord av en fleecefilt. Snälla hjälp mig!! Jag sitter här nu med en filt som ska vara färdig tiss imorron! ![]() God Jul på er allihop! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hade något liknande som barn.
Tryckknappar längs långsidan och "fotsidan". Exakt hur det var upptill kommer jag inte ihåg men man kunde trycka ihop knapparna så det blev hål för huvudet och armarna. Filten veks så att långsidorna möttes på mitten och man satt i den som en säck. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Sök på TVpläd på Google så får du några bilder på sådana plädar, bla. Ellos och agnetahemma.
//Agneta |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag provade och jag nålade både hit och dit!
Men till slut blev det riktigt bra utan mönster! En uppskattad julklapp blev det! Vi firade igår också! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:28.