![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
kinesiskt motiv
Jag fick alldeles nyss en förfrågan om jag kan brodera ett kinesiskt broderi på en klänning ,blomma eller nån figur ..fågel
eller vad de nu brukar vara??..jag sa att jag först skulle kolla med detta forum,,om någon har nåt tips på något sånt maskinbroderimönster,,var man kan få tag på ett sådant. (Men är inte intresserad av kinesiska tecken) tacksam för tips |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Carina!
Husqvarna har några jättefina brodyrkort..ett med kinesiska tecken och ett par olika kort med olika motiv. Gå in och kika på deras hemsida så får du se. Lycka till med sömnadsprojektet. kram Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
hm...såg nu att du hade skrivit INTE kinesiska tecken
![]() Hoppas att Du annars har det bra Här skiner solen sina livgivande strålar och det känns underbart (även om jag flänger mellan dator och syrum...men jag suger åt mig varenda hösstråle). kram Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hejsan. jag tror jag har några. hör av dig om vad du är intresserad av.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:45.