![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Beatrix Potter-designs
Hej!
Har vid något tillfälle sett Beatrix Potter-designs utsydda - ni vet Peter Rabbit och dom andra sagofigurerna!? Vet någon vilken tillverkaren är, och i vilket fil-format dom görs? /Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Beatrix Potter
Hej, det är Bernina som har dom motiven och dom är då givetvis i Art format. Jag har har det kortet och det är verkligen helt underbara motiv.
Hälsningar Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej och tack för snabb och jättefin hjälp! Har fått mina efterlängtade motiv!
![]() /Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan man använda mönstren till Husqvarna D1 som kräver SHV?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har Du något konverteringsprogram t ex Embird, så bör det gå!
/Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nej jag har iget konverteringsprogram
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
jag är också intresserad av Beatrice potter broderier.
har program som kan konvertera till de flesta filer. Hjälper till om det behövs. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag är också intresserad av Beatrix Potter. Delar du med dig? Vill du ha något i utbyte?
MVH Tina |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hörrni, nu kanske ni ska tänka er för. Det är väl inte särskilt lämpligt att gå ut och "annonsera" att man byter broderimönster med varann?! (Dessutom bryter det mot forumets regler.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
admin
|
Respektera upphovsrätten på mönster
Respektera upphovsrätten på mönster. För att inte själva hamna i blåsväder vill vi inte att upphovsrättsskyddade mönster förmedlas för koipering på Sysidan.
Det är tillåtet att använda mönster för eget bruk men man får inte förmedla vidare eller kopiera och sprida till många personer. Med vänlig hälsning Ulrika |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:03.