![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Syfestivelen i Borås
Är det någon som har varit där idag? Har totalt missat detta!! Typiskt!! Tänkte om det var några bra priser på tyger, brodyrmaskiner....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ska också dit i morgon!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hmmm....jag vill ju också åka!! Hmmm....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Just hemkommen från mässan. Kollade inte priser på maskiner eftersom jag inte ska ha flera... Mässan var trevlig, men enligt min mening var det alltför mycket garner och kanske också pärlor mm. Tyger var den lilla biten, däremot hade symaskinsfirmorna ganska många maskiner d v s Husqvarna/Pfaff,Janome och Bernina.
Ha så trevligt ni som ska gå i morgon! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har just kommit hem från Borås!
Ett trevligt ställe, bra parkering, café och mat om man ville ha det. Blandad kompott med tyger garn pärlor smycken scrapbooking bl a. Jag var endast ute efter tyger och hittade en del stuvar till fyndpriser, både plysch, manchester och lapptäckstyger. Vill man köpa billig symaskin kan man nog likaväl förhandla med sin lokala säljare men givetvis går det ju och passa på att provsy på mässan. Varmt var det också................ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag är ute efter att provsy och botanisera på overlockar så då borde det ju vara rätt att åka dit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:12.