![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Embird-fråga
Jag har fepplat bort så jag inte kan förhandsgranska i studio-delen hur får jag tillbaka det?
Det är bl.a flikarna: normal, 3d, |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Visste själv inte att det gick förhandsgranska i 3d i studiodelen.
![]() Men kan se om jag hittar hur man får fram det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla under menyn Visa (View) om du hittar något där. Jag kan det inte men det är det mest logiska stället att titta på.
Det kan också vara så att du inte är i Maximeraläget utan i läget där du själv ställer in storleken på fönstret. Kanske du dragit upp det i storlek och att den nedre delen har gömts nedanför skärmkanten. Om ikonen till vänster om krysset uppe till höger är med ett fönster och det står "Maximera" när du håller över den så testa att klicka här. Är fönstret redan maximerat har jag för tillfället inget svar på hur du kan göra. Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svar, inget som fixar till detta under visa-menyn och har i maximera-läge.. Får leta vidare eller ominstallera...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hmm, hittar inget i manualen om att det går ta bort den menyn. Men hur som helst verkar då du ha lyckats i alla fall.
![]() En ominstallation är nog enklast kanske. Istället för att ägna en massa tid åt att söka i alla menyer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja av någon anledning brukar jag vara bra på sånt. Få bort sånt som inte går
![]() nä jag gör en ominstall... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nu har jag av/ominstallerat. Det hjälpte inte alls. Samma problem kvarstår
![]() När jag går in i studio och importerar en bild, sen ändrar i edit image window under image-menyn då försvinner alla flikar: normal, image, 3d m.fl det är precis som det fastnar i något zom-läge... Jag kan stygnsätta som vanligt.... Jag har kör med Vista på denna datorn och har testat i våran andra burk (xp på den) som det verkar fungera i... Detta fel har kommit nu för jag har tidigare kört Embird utan problem men nu det senaste har det gjorts några uppdateringar... Kan det orsaka mina problem? |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:08.