![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hätta till baby
Hei
Jeg ser i bildegalleriet at flere syr fine hetter til baby. Jeg har en liten jente på 3mån selv og har nå forsøkt et par ulike mønster men jeg synes ingen av dem sitter som de skal. De hettene jeg har sett bilde av her ser ut til å sitte så tett og perfekt på de som hodene. Har noen et tips til et virkelig bra mønster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
I Ottobre design nr 1 2007 finns ett mönster på en klassisk babyhätta med sidstycken och mittparti, eller vad det heter. Den har jag gjort till min halvårsgamla flicka (titta i min blogg). Gamla nummer av Ottobre kan beställas från deras hemsida, annars kanske det finns något i det nummer som kommer nu i oktober november. Även i boken Barnkläder sy och sticka till barn 0-3 år av Hanne och Sofie Meedom finns ett bra mönster till liten babyhätta, och det är lätt att sy! Hoppas du hittar något som passar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Takk for hjelpen mortilltre
![]() Jeg skal sjekke ut Ottobre! Jeg kikket i bloggen din og både hetten og bebisen så helt perfekt ut ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:52.