![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Är flitig användare av Husqvarna, men trots det inte helt uppdaterad vad gäller programmen eller priserna. Men ett tips är om man inte har krav på det allra senaste och vill komma lite billigare undan söka begagnade originalprogram via annons, tex här på Sysidan. Husqvarna har under våren släppt sina nya program (3D). Kanske finns det någon som tänker uppgradera och är villig att sälja det gamla till överkomligt pris. Husqvarna erbjuder visserligen rabatt om man lämnar in "dongeln" för den gamla programmvaran. (Tyvärr har jag redan uppgraderat mig, annars hade jag kunnat erbjuda mitt program för "mellanskillnaden".)
I den gamla versionen heter"grundprogrammet" Customizing Plus. Men det är som Åsa skriver, här ingår inte något styngnsättning alls. Är dock väligt lättanvänt och ett bra bas/nybörjar program. Till detta kan man koppla olika tillägg som Resize Plus (mer anvancerade ändringar av storleken på designen) och Digitizing Plus (styngsättning) mfl. Det finns (fanns) ett Professional-variant. Här ingår i princip rubbet. Men som sagt nypriset för detta var runt 20 tkr. Såg att någon annonserade ut det här på hemsidan för 6.5 tkr. Kanske kan var en bra affär. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:30.