![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#46 |
|
Redwork med glitter
Tack ska ni ha
![]() Här kommer en lite annorlunda redwork med texten GOD JUL. Den är försedd med lite guldglimmer ovanpå. Det röda i själva bilden har jag gjort med hjälp av Word (texten) och Clipartorama (figurerna). Allt har sammanförts i PaintShop och sedan stygnsatts i Digitizer. Guld-detaljen är gjord som en double-run och sedan kopierad ett antal gånger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
hej!
hinner knappt med i svängarna när du är i farten Gunilla . Ska ladda ner lite nu och den sista här nu var ju underbar . |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
TACK
Den är super snygg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
Den var häftig! Tack Gunilla.
Lena i virkvarn |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Jag säger som alla andra, TACK för att du delar med dig av dina fina broderier!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
Rosor
Till dej Gunilla , för att du tänker på oss som inte kan.Tack för att du vill dela med dej!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
Tack Gunilla, jättefina saker du gör och tack för att du delar med dig till oss som inte är så haj på stygnsättning.
lapplotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
Tack Gunilla,för att du delar med dig av broderier.
Jättefina broderier. Tack från Gerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
Du är helt underbar Gunilla, denna God Jul skall jag testa efter min semester, nu skall det bli två veckor värme.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
Tack än en gång GUNILLA, för alla fina brodyrer som du gör, har även laddat ner God-Jul brodyren. Skall testa den så snart jag kan. Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
Jag tackar också för de fina brodyrer du delar med dig av. Du är så skicklig i stygnsättning.
Än en gång. Tusen tack /ElisabehtS |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
Tack snälla Gunilla, för att du delar med dig av alla fina broderier du gjort.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
Det var så lite så
![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
Du är så snäll som delar med dig. Det är alltid roligt att få ladda ner dina stygnsättningar då man vet hur välgjorda de är. Det här "God Jul-broderiet" kommer jag absolut få användning av.
Tusen tack. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
Hej jag måste få fråga......
![]() / Helen |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:48.