![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
mönsterkataloger
jag skulle vilja ha tag på flera kataloger typ husqvarnas
det e gött o sitta obläddra nån annan stans än framför datorn inte alltid man e uppkopplad, har dessutom märkt att svärmor blir förvirrad av alla sidbyten på daorn, hon vill ha en bok det finns ju flera typ bernina mm har de oxå böcker, det är lättare att önska om man kan peka har jag märkt... Frågvis som alltid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bernina har inte vad jag vet men Brother har iallafall haft. Inte så tjocka som Hq´s men med bra mycket i iallafall. Kommer inte ihåg hur det är med Janome. Det är nog bara den pärm som återförsäljaren har tror jag. Visst är det lättare om man kan titta i en katalog det håller jag med om. Man kan jämföra och får en bättre överblick på så vis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag sitter och gottar mig bland mönster i Pfaffkatalogen.
Kanske gå in på olika Symaskinshemsidor, och fråga efter kataloger? KatarinaWidell ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() ![]() Jag tycker absolut det är lättare att kolla i en katalog på mönstren! Blir liksom lite lättare då att komma på vad man ska sätta dom på då!*ler* Själv har jag köpt Husqvarnas katalog här i <kristianstad, fick ge 50:- men det var det värt!hihi! När jag var på symässan i Malmö såg jag en mönsterkatalog med pfaff, men försäljaren ville inte släppa den då,fast jag ville betala! men tydligen skulle den gå att beställa! Hoppas detta har hjälp dig något! kram Madde i Skåne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:22.