![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Äntligen dags men vad ska jag ha?
Med hjälp av skatteåterbäringen har jag nu beställt min aldeles egna symaskin. Men nu slogs jag av tanken att hoppsan jag måste ju ha resten också. Men vad är resten? Tips på ett bra bassortiment av underlägg tråd osv. Och var köper man det billigast.
Var in på solbrodyr och tittade men det verkar väldigt underligt att ange namn och adress för att få se sortimentet. Blir det billigare att skicka efter från ex. UK el. USA och har ni isf länkförslag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Solbrodyr
Visst är det bra med skatteåterbäring, det var så jag finansierade min maksin också.
Jag har beställt det mesta på Solbrodyr. Det går alltid jättesnabbt att få grejerna. Hade jag börjat om från början, hade jag kanske slagit till på en rulle i varje färg, det vet jag andra som gjort. Jag köpte även på mig en hel rulle med stabilizer, en del vattenlösligt etc. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:33.