![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna men ändå inte???
när jag köpte min första platinum så fick jag med ett ganska fint kort. host jag minns ju bara 2 ioffs. av bilderna. men det ena var en dinosaurie på en ö med en palm lixpm
och den andra var en vit westie ( hund med hjärta o ben) den finns i mitt galleri, det var det enda broderi jag lyckades med , på den maskinen jag har kollat i hela husqvaarna katalogen , men hittar det inte där , men det var ett sådant d card så det borde varit husqvarna jag vet att jag inte drömt, men just den dinon förföljer mej. har husqvarna fler serier än de vanliga o inspira, har jag bara drömt detta att det var husqvarna eller kan någon förklara för en vimsig rackare som sitter o dricker varm cider mitt i sommarvärmen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jo, det är.....
....på Husqvarnas egna kort som de broderierna finns.
Ett d card som följde med maskinen och jag tror inte de broderier som följt med maskinerna finns med i katalogen. Det finns även en dinosaurie som sampler i broderprogrammet om Du har 3D proffesional, har Du sett den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
nääää
jag har snikvarianten VIP
aha. det e ju lixom ingen panik att jag inte har det, men det förbryllade mej, jag köpte nämligen katalogen på mässan o skulle visa det som jag hade första gången, men så hittade detinte.och det e ju retsamt o ingen jag förklarat för har kännt igen vad jag talar om, så det känns ju bra att jag inte halusinerat vinkar Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:22.