![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Brodera sylappar
Jag undrar vad man ska tänka på när man vill stygnsätta bilder som man kan klippa ut och ha som tygmärken att sy på jackor osv.
Vad för sömmar bör man använda? Jag har förstått att satinsöm är en bra kantsöm till det hela eller har jag fattat det fel? Någon som har tips på vad jag ska tänka på? vad ska man använda för grundtyg? Eller ska man använda bara tjockt underlägg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Sök på "märken" i forumet för maskinbrodyr, så borde du hitta en hel del information om detta. Den här tilll exempel: http://www.sysidan.se/forum/showthre...&threadid=8397 Det finns andra trådar om själva sömnaden också, men sök så ska du finna ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack för tipset.
Har sökt emn inte funnit riktigt det jag söker men jag får testa med ordet "märken" det har jag inte sökt på dock *S* Edit: länken du tipsade om va ju precis det jag sökte. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:40.