![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tips på smycken efterlyses
Jag skulle vilja ha tips på lättgjorda, billiga och snygga halsband, armband och mobilsmycken t ex, som man kan göra och skänka som lotterivinster eller tipspromenadvinster till barnens aktiviteter, klassfester odyl,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Krympplast är bra och enkelt att jobba med. Blir bra mobilsmycken. Jag brukar bställa "shrinky dinks for inkjet printer" från USA. Då kan man skriva ut bilder på plasten, sätta in den i ugnen och nkelt få snygga och hållbara smycken. (Man måste lacka dem också dock, om de ska hålla.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej.
Panduro har flera "smyckespaket" som man kan köpa. De brukar vara ganska enkla att göra själv. http://www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag kommer att tänka på berlockarmband.
Köp en kedja med lite grövre länkar, lite större pärlor, ev. "färdiga" berlocker, hattnålar och lås. Trä en eller ett par pärlor på en hattpinne, gör en ögla i andra änden och trä på och fäst på den grövre länken. Det som är bra med berlockarmband är ju att man kan sätta på få eller många berlocker beroende på tid och kostnad. Om man använder en karbinhake tillräckligt stor för att passa till länken som lås kan ju mottagaren själv justera hur stort armbandet ska vara! Perfekt om man inte vet vem som ska få det. Finns ju inget värre än för stora eller för små armband... |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:48.