![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kreativa Kvinnor?
Finns det fler än jag som har väntat och väntar på sin prenumeration?
Jag beställde en prenumeration samtidigt som det sista dubbelnumret kom ut. Men har inte fått min tidning. Jag har mailat och fått till svar att tidningarna var felpackade så att adressen inte syntes och att jag skulle få den förra måndagen men det är 2 veckor sedan och jag har mailat 2 ggr men de svarar inte på mail längre! Det går inte heller att ringa dem då det inte finns något telefonnummer på den svenska sidan! Tidningen har varit ute i handeln 2 ½ vecka här hos mej! Den kom ut i affären innan prenumeranterna skulle få den. Hur seriöst är det? Tyvärr så gillar jag faktiskt tidningen så även om jag säger upp prenumerationen så kommer jag att köpa den. Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej jag handlade den nya Kreativa tidningen på Ica kvantum idag. tycker de är en trevlig tidning. De blev lite andra tidningar också så som burda, burda easy fashion och naturligt viss Ottobre Woman gillar dessa kul att få idere, Karin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej !
jag saknar också min tidning ! Inget hört från dem , hör av dig när du får din . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej Annette og tak for din mail.
Jeg er klar over at denne leverance er mildest talt mangelfuld, og beklager meget det skete. Det er absolut ikke vor hensigt at leverer efter at magasinet er udkommet i de svenske forretninger, men da det svenske Postvæsen afviste en del forsendelser i første omgang, var vi nød til at få pakket om, og sendt dem igen, hvilket desværre tog alt for lang tid. Jeg kan desværre ikke gøre andet end at beklage endnu en gang, og sende et eksemplar herfra i dag. Når du modtager dit original-eksemplar, (forhåbentligt før posten kan komme fra danmark), kan du give dette til en god veninde. Med meget venlige hilsener og endnu engang undskyld Rune Rosander Kreative Kvinder |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
väntar...
Jag väntar oxå fortfarande på min tidning. Har mailat dom men inte fått svar... Tyvärr så tycker jag för mycket om tidningen för att säga upp den... vad gör man?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har inte fått tidningen och även jag har mejlat men inte fått svar.
Nu har den varit i affären snart två veckor, vitsen med prenumeration är väl att få den snabbare och naturligtvis i brevlådan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Har heller inte fått tidningen.
Men jag har skickat mail och de har svarat på båda två. Får jag inte min tidning imorgon kommer Rune att skicka en ny till mig. Det skrev han i mailet som jag fick av honom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Vad bra
att fler har klagat!
Han sade till mej att de skulle skicka en idag till mej och när jag får den "ordinarie" så skulle jag ge bort den till en väninna! Men fortfarande är det inte Ok att de inte svara på mailen. Jag har skickat sammanlagt 5 st och fått svar på två! Egentligen skulle man begära att få en tidning gratis för detta sjabbel eller hur? Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() idag heller!
Annette ps när min prenumerationsperiod gått över skall jag säga upp den och köpa lösnummer! Då får man ju tidningen i tid! ds |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Nu
kom bägge tidningarna i lådan både den ordinarie och den extra sammtidig! Så nu skall jag ge bort den till en väninna! Jag tror jag skänker den till vårt handarbetscafé då kan många läsa den gratis!!!!!
Lite ilsken är jag men der går väl över. Så nu över till tidningen: Behövs verkligen beskrivning och mönster till en vanlig fyrkantig enkelt fållad duk och tillhörand servett lika enkel och fållad som duken? Kökshandduk? Rund kudde? Fyrkantiga sittdynor? Kudde med maggördel? I mitt tycke lite för enkelt (nu får jag väl på pälsen ;-)) för även om man aldrig har sytt förut så kan man klippa raka linjer, zick zacka och vika in och sy en raksöm och vojla så har man en duk. Samma sak med en kökshandduk det är ju endast storlek och form som skiljer duken från handduken. osv Det skall var enkelt att följa instruktionerna och det är det inte! Om jag vore nybörjare så skull jag tappa sugen direkt av så dåliga beskrivningar. Jag kan sy och har sytt mycket och kan läsa mella raderna så för mej fungerar det. Vill gärna skapa en debatt kring våra handarbetstidingar! Annette |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Re: Nu
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Ja, Annette! Önskar jag bodde granne med dej så jag fick se tidningen.
Jag var så dum så jag betalade för 2 år. Och jag har inte sett röken av någon tidning. Och inget svar på mejlen heller. Känner mej besviken nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() underbart jag har på em suttit i solen och läst min tidning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej Sanna
Jag tycker det är orättvist,men jag får nog inte tid och läsa nu för jag ska jobba som textillärare ett tag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Idag kom MIN tidning.Tack för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:10.