![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
lampkulor
jag såg en kul lampskärm på sunshine embroidery
det bestod av flera 5 hörningar. hehehe så nu har jag lätt som en plätt fixat lampskärmar i form av kupor i svartorgansa med vita döskallar på.. jag gjorde den dock för liten, så nästa försök är att göra lite större o med 2 lager organsa men kul var det knepa o knåpa i trollverkstan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Var inne och kollade på sunshine embroidery. Vilka häftiga lampor! vilken av dom var det du gjorde? Tog det lång tid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
den som hade en
zebra var så ball tänkte jag..
nu vart min förliten. men jag gjorde min som applikation istället för lace. så brodera ut alla kanske tog en 40 minuter 10 stycken gick det åt. sedan så sydde min gubbe ihop den förhand vilket tog tid o många stick i fingrarna PÅ börjar en ny idag, jag använde en 5 kantig applikations ram, la in en döskalle fix färdigt. plättlätt o kul Prova vettja |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det lät ju inte alls svårt! Behöver en fin lampa till hallen. Ska prova när jag har mer tid. Lär väl inte gå utanför dörren under semestern, bara sitta vid symaskinerna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:52.