![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mått tabeller för baby/barn
Hej! Jag är på jakt efter mått tabeller för baby och barn. Är dock osäker på om det heter "mått tabell" på svenska...det jag söker är listor på hur stort ett barn är vid 3, 6, 9 mån ålder. Tex. ryggbredd 24 cm, höftvidd 54 cm osv. Vet ni någon som är bra, som har mått som stämmer med svenska barn?
Var ska man leta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ellos har en lista på http://www.ellos.se/CustomerSupport/...ents.aspx#kids som tar upp storlekar och mått. Upp till storlek 80 är det tyvärr bara bröstvidd de specificerar, men från storlek 86 har de med midjevidd, stussvidd och beninnerlängd också. Hoppas den hjälper något.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hmmm, inte så dum. Tack för tipset!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Kan denna vara till hjälp?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Oj! Den är ju perfekt! Det var precis en sån jag menade. Då är det bara att börja rita mönster och graduera. Många tack
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:24.