![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Corel DRAWings X3
Eee! Jag älskar det programmet.
![]() Nu har jag visserligen ingen brodermaskin (vill ha en!) men jag har testat att göra några filer. Såhär sött ser det ut i programmet när man editerar: http://www.monostar.net/ichigo/misc/...ngsblommor.jpg Och så bifogar jag en jef-fil, jag vet inte ens hur det ser ut på riktigt, det kan likaväl suga.... För mycket tokigt kan hända när man sparar i annat format än programmets eget. http://www.monostar.net/ichigo/misc/blommor.jef Det är alltså direkt från corel draw, utan någon som helst editering i stygnsättningsdelen. Jag är säker på att man kan editera tills man får perfekt resultat. (det är fortfarande min design med allt vad det innebär i copyright, men ni får använda det om det är tillräckligt bra, haha!) Vad tror ni? PS. hur 17 får man bilder att visas som just bilder här på forumet? IMG-taggen verkar inte fungera? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Re: Corel DRAWings X3
Citat:
Tog mig friheten att förminska din fil till det format som dom rekommenderar i detta forum. "Maxstorlek: 102400 bytes, 400x400 pixels Tillåtna filändelser: gif jpg png txt zip bmp jpeg pdf" Jag älskar det programmet. Instämmer helt och fullt Helt klart det bästa ritprogrammet enligt min mening. Ska ta och provbrodera det du gjort i morgon. Återkommer till dig med resultatet om du vill det. Spännande att se någon annan som kör detta häftiga program. Så ser ichigo,s brodyrfil ut. Kanonbra |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ååh, så det är pga begränsningar. Trodde inte det skulle vara begränsningar på bilder som man bara länkar till, men jag förstår syftet. (inte tungladdade sidor) Tack för att du förklarat.
![]() Och du, du behöver bara sy om du vill det. ![]() (och ja jag nattugglar som vanligt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:08.