![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Dopklänningsmönster
HJÄLP
Jag letar febrilt efter ett dopklänningsmönster som jag en gång hade med volanger på fram o baksida av livet. Jag tror det var Stils mönster och att det nog hette 50001 eller 55001. Jag hade blivit enormt lycklig om någon hade detta mönster i sina gömmor och jag hade fått låna och rita av det. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA kolla igenom era mönster!!!! Om ni inte har just detta mönster men har andra dopklänningsmönster liggande som ni kanske vill bli av med så tar jag gärna dom. Senast redigerad av Lottan den 2007-01-11 klockan 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag kan kolla, jag köpte ett, men jag minns att jag förenklade mönstret avsevärt eftersom det var för mycket krims-krams och jag ville ha något enkelt i linne.
Hur som haver, jag kollar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack. Jag håller tummarna att det är det som jag jagar efter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tyvärr var det burda 9873 :-(
Lycka till i jakten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det var synd men jag fortsätter jakten. Tack ändå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:15.