![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() slarvmaja som jag är
så har jag massor av strumpstickor i en enda röra nån som vet hur man tar reda på storleken på dom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Mätt med ett skjutmått.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tack snälla
nu gäller det att hitta ett skjutmått då |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det finns "mått" att köpa på handarbetsaffärerna. En plastbit med hål i som är olika stora och så står måtten där. Väldigt praktiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Måttskivan är verkligen fantastiskt bra att ha. Jag har både strumpstickor och rundstickor som inte alltid hamnar tillbaka i sina fodral. Då är måttskivan suverän.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
En sån måste jag skaffa mig
måste ju vara praktiskt att ha med sig om man skall köpa stickor t ex på röda korset eller myrorna ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Det finns långa fodral att köpa. Maken gjorde ett kort fodral åt mig av två olika stora rullar från aluminiumfolie som jag klädde med självhäftande plast, perfekt till strumpstickor och virknålar, som inte har sitt eget fodral kvar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:03.