![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hur får jag tillbaka verktygsfältet?
Jag har klantat till mig
![]() Av någon anledning syns inte verktygsfältet i mitt Artista Designer program längre. Jag vet inte hur jag får tillbaks det. Kan någon hjälpa mig. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Prova Shift+P
Eller förresten, vilket verktygsfäl menar du? Shift+P gäller det med en massa "allmänna# grejer. Ska se vad som gäller det med Design-verktyg... Senast redigerad av Avslutat medlemskap den 2007-01-12 klockan 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gå via View/Customize/Commands
Har visserligen inte Artista men tror det är samma upplägg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nej inte riktigt samma upplägg som många andra program med möjlighet att väla i "View"-menyn!
Design-verktygsfältet kommer tillbaka om man byter till till exempel "Artistic view" och sedan går tillbaka till Design-fliken. Då ska verktygsfältet finnas någonstans, och kan flyttas dit amn vill ha det. Drar man ut det som om man skulle dra ut det från sidan och släpper lägger det sig "bredvid" fönstret i ett eget fält på kanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det som försvunnit är det med förstora, minska,
visa i scala 1:1 m.m Finns inte under weiw. Kommer inte tillbaka när jag väljer Artistic weiw. Har letat runt verkar inte som det ligger på "fel" ställe. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kom det inte tillbaka med Shift+P? (Alltså Shift och P nedtryckta samtidigt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag har haft liknande problem med mitt Husqvarna-program. Löste det genom att installera om programmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack Åsa!
När jag försökte shitft P för tredje gången kom det tillbaka ![]() Hur skulle man kunna klara sig utan dig. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Skam den som ger sig! Bra!! Nu ska jag ut i det härliga soliga vintervädret!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Härligt vinterväder!!
Här har vi kallt regn, med snöblask i mellanåt. Stannar nog inne med mina symaskiner ![]() /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Kunde inte låta bli att komentera väder...jag har torkat lakan ute idag!!
(bor i skåne) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:15.