![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Köpa mönster på barnkläder på nätet?
Är det någon som vet var jag kan köpa svenska (helst) mönster på barnkläder på nätet? Har kollat igenom några av länkarna här på sysidan men inte hittat det jag söker....
Det är så trist när inte finns någon tygaffär i närheten längre. Säljer Skroten i Kinna mönster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vad söker du då?
Min favorit är tidningen Ottobre men om du kollat länkarna så har du säkert redan tittat på deras sida. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag söker en västklänning, har frågat om det tidigare här på forumet men fick inget svar.
Har hittat liknande mönster i Ottobre, dom har ju jättemånga fina mönster. Men jag skulle vilja köpa ett "riktigt" mönster.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Vad menar du med "riktigt" mönster. Mönsterna i Ottobre är några av de mer välarbetade mönsterna jag jobbat med så jag förstår inte riktigt vad som inte är "riktigt" med dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Alvan, det var ingen kritik....! Jag har testat mönster i Ottobre och tycker dom är bra.
Med riktigt mönster menar jag de man köper där man klipper ut modellen direkt från mönsterarket. I tidningarna är det ju så mycket spännande saker på mönsterarken så man är tvungen att rita av istället och det ville jag undvika nu... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Näääääääää jag tog det inte som kritik
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:24.