![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Hotpants & pushup-bhmönster?
Hej
Vill börja sy hotpants och push-up behå men kan inte hitta några mönster till detta eller arbetsbeskrivning... försökte mig på att sy ett par hotpants efter ett par jag hade själv och det var ju inte så svårt men ordningen på vad jag sydde ihop först och det här är jag inte nöjd med. någon som kan hjälpa mig med detta? har bara hittat mönster till vanliga trosor och bygel behå. det är inte det jag önskar ju :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag vill föreslå att du ringer till Rödatråden. Du kan ju leta på deras hemsida också men hittar du inte där så är chanserna ändå stora att de kan hjälpa dig om du ringer.
www.rodatraden.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
ah ok, ja för jag har tittat där och det såg bara ut som dom hade mönster till vanliga underkläder.... men ja jag ska ringa. tack så mycket
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:39.