![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Undrar om det är någon som har bilmärken som free designs.
Skulle behöva alla möjliga olika märken då vännerna är bil intresserade och vill ha "personliga" bilar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
ingen som har några tips
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
tack elise
![]() är det någon mer som vet då det inte var alla märken...skulle bli glad om nån visste var man kunde få tag på de gamla americanarnas märken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej. Gå in på www.emblibrary.com och sök på transportation där finns allt i bilar. Dom är visserligen inte gratis men billiga. Jag har handlat mycket där och vet att det är fina brodyrer. Lycka till.
Britt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
tack men det är själva märket jag är ute efter inte bilden på bilen...tex fordmärket, audiringarna,BMW
Men tack ändå för ett bra tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej!
Har du fått märket som jag skickade i förrgår? Hälsningar Gunilla Senast redigerad av gunnsan den 2006-09-30 klockan 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
jo jag har fått det...tackar åter igen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
OK, jag hade inte fått något svar från dig på mailen. Kanske är något fel på min mail...
Hoppas broderiet fungerar bra ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Eg har laga Ford-merket ved hjelp av Ford-font og Font engine (Embird) satt inn i oval ramme. Guten som fekk det var iallefall fornøgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
Citat:
Tycker det värkar konstigt att det ska vara så svårt att få tag på de olika bilmärkena. Hittar dom liksom ingenstans inte ens om man betalar för dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Märkena är ju copyright på så biltillverkarna släpper nog inte på det i första taget. Vilket medför att inte ens seriösa broderisidor har dem eftersom de inte fått tillåtelse. Dessutom är det väl lite jobbigt för dem att begära tillstånd från varenda biltillverkare.
Kan ju nämna att jag var tvungen att ta bort en logga som satt på nummerskylten på mitt amazontryck för att få lov att trycka den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
jo jag förstår det. Men jag menar alla disney figurer och allt annat finns ju så då tycker man att man borde hitta några i allafall.
Sen tycker jag att om det är för eget bruk borde dom ju inte reagera på det, en annan sak om man ska göra massor av tryck och sälja...men det är ju bara vad jag tycker ![]() Så tråkigt bara när man vill göra presenter och man inte hittar det man vill ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
Jo visst tråkigt. Disney är ju ett bolag vilket gör det lättare än att få massor av tillstånd från olika biltillverkare.
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:45.