![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pärlbroderi?
Vet inte om jag är i rätt forum men... (är rätt ny här)..
Det är så att jag håller på med pärlbroderi, och undrar om det är fler än jag som också gör det? Skulle vara roligt om man slapp känna sig så ensam.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag håller på med en del pärlor
![]() du kan ju kolla i mitt album några grejer jag har gjort ![]() vad är det du gör av pärlor? mvh/ Ida-Maria |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
wow, vilka underbart vackra saker du gör...
![]() Jag gör just nu mest dukar och småsaker...små hängen typ.. ![]() Men har beställt grejor för att göra klänning på dockor också (som du har gjort)...hoppas att de inte är lika svåra att göra som det ser ut bara... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack
![]() Det är inte så svårt att göra klänningar, bara man kan läsa mönster. Jag gjorde ljusmanchetter först för dom på jobbet sa att det var enklast att göra som första projekt å kan man läsa det mönstret så kan man läsa alla mönster sen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Själv började jag med dukar, så nu kan jag göra de utan problem... ![]() Har även gjort någon ljusmanschett, men känner nu för att återigen bestiga okänd mark... ![]() Så jag väntar med spänning på grejorna så jag kan sätta mig ner och se vad det blir av allt... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:48.