![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Broderad text. Var?
Hej alla!
Var kan man få text broderad? Reklamstuk, dvs keps, jacka och kanske någon dekalliknade tingest. Jag vill ha en mycket liten upplaga. Trassel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag tror alla som har brodyrmachine kan brodera text. Det kan jag i allafall. Frågan är bara om du vill skicka kläder och betala portot fram och tillbaka? Eller hur har du tänkt dig?
Irina |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Annars så finns det en hel del småföretag som även gör i små upplagor. De brukar stå med i gulasidorna, sök på broderi, profilkläder m. m.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hur går man tillväga rent praktiskt?
Ska man ha en bild av det som ska broderas eller ett textark med valt typsnitt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag tror du kan skriva text i Word. Vilket stil du vill. Det går att brodera vad som helst om man har en bra brodyrprogram. Jag har t.ex. ett avancerad program och kan skapa egna bokstäver och dessutom använda hundratals färdiga stilar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:03.