![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Förvaringspåse med horisontella fack-hjälp
Jag har lovat runt, nu är det dags att stå vid sitt ord! Jag har lovat att sy en förvaringspåse till spännremmar och lås. Först tänkte jag mig en förvaring av den typ man kan se till bestick, som man rullar ut/ihop. Men efterom den skall användas i bil/båt täntkte jag nu att det kanske blir trixigt att rulla ihop/ut. Funderar nu på att göra en påse som man drar ihop med dragsko upptill och som har horisontella fack där varje sak "står". Lite likt flaskpåsar jag har sett, finns för 4-6 flaskor. Har någon något tips på hur jag får till fackindelningen? Själva påsen ska väl till och med jag klara. Tänkte mig en påse med stadig botten så att den står fint. HJÄLP snälla alla kloka... fråga hjärna om jag varit otydlig!! //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ta och kolla in en sida som heter: www.andersj.se Där finns en flik "Gör det själv" kika på "packpåse" Jag tror att det är nåt sånt du är ute efter. Mvh. solingnes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja det var ungefär så jag tänkt mig!! Men med fyra fack. Det kommer att ordna sig nu!! Stort tack!! //Malin
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:06.