![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Nu har jag sabbat Embird!
Nu har jag förlorat Embird!?
Det började uppföra sig lite underligt. Det vart ett enda sammelsurium med iconerna på skrivbordet, när jag stängde programmet. Då tänkte jag att om jag ominstallerar Embird, ska det bli ok. Men jag har förlorat installationsfilen! Någon som vet om man kan hämta en "gammal" Embird. Jag har provat att ta hem den nya 2006, men den fungerar inte. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej
Gå in på embird.com klicka på products and service. Titta i rutan till vänster Other files, klicka på old versions. /Pia |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej
förlåt klicka på downloads |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack, jag letade och letade men hittade inget där det stod om äldre versioner. Jag ska genast gå in och hämta...
Jisses va klantig man kan vara ibland ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag måste vara blind,, jag hittar det inte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
På download sidan, här:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Nu har jag filen nerladdad! för säkerhets skull ska jag lägga en kopia av den på en annan hårddisk! Så här "jolligt" kan det bli, min engelska är inte vad den borde vara, och så tittade jag på fel ställe! Tack, dagen är räddad Stor Kram |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:09.