![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är det någon som lyckats logga in och ladda hem något från Husqvarnas adventskalender som finns på deras hemsida?
Jag har inte lyckats logga in förrän lucka 5 och de tidigare är stängda. När jag väl loggade in så går det inte att ladda hem. TRIST! Någon mer som har testat? Har ni lyckats? MVH Tina ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Men det är ju inte december ännu.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
vilket fusk att försöka logga in redan
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har undersökt, och nu förstår jag kalendern... de gamla luckorna är stängda för att de veckorna redan är förbi. Vi är på vecka fem nu. Har du acrobat reader? för instruktionerna är ju pdf-filer. Om du fortsätter ha problem så kan jag skicka dig denna veckas - jag sparade den just på hddn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Luckans siffra är inte datumet...
... nr 5 gick att öppna 14 nov. Nr 6 21 nov , nr 7 28 nov , nr 8 5 dec osv.
Lucka 1-4 är redan stängda jag försökte logga in på fyran men hade inte rätt login innan den försvann. Väntar man till december så missar man lucka 1-7. Det var väl fel att kalla det adventskalender - julkalender kanske vore ett bättre namn. MVH Tina |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Vi skriver visst samtidigt. Jag har Acrobat reader. Men jag har kommit på det: Min brandvägg .
Nu har jag kunnat ladda hem . Tack för erbjudandet. Det har löst sig och fler har kanske upptäckt julkalenden. MVH Tina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
nå, bra att det löste sig
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
De kallar det varken jul- eller adventskalender efter vad jag ser. Men vilken tur att ni påminde mig för jag hade så när missat lucka 5! Men det är lite omständligt att komma in. Och på USA-sidan började de tidigare än här i Sverige. Det var 20% på den spanska hålsömsfoten för någon vecka sen och det utnyttjade jag fast det är roligare när det är broderier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:16.