![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Kurs i detaljsömnad
Hej på er
jag hade anmält mig till en kvällskurs i detaljsömnad på Tillskärarakademin i Stockholm. Kursen skulle startat den här veckan, men har blivit uppskjuten pga för få deltagare. Kanske finns några på den här sidan som vill bli bättre på alla de där "svåra" delarna av sömnaden; att sy kragar, manschetter, blixtlås, sprund...? Kursen går på tisdagkvällar. Mer information finns här: http://www.tillskararakademin.com/01...RSER/index.htm Anmäl er direkt isåfall! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
KOmpletterande info
Alltså: klicka på webbaddressen, titta under "Sömnad och textil", klicka på "Detaljsömnad 13 feb".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej,
sökte i forum på "tillskärarakademin". Fick fram ditt inlägg i träffresultatet. Nyfiken undrar om du gick kursen i Detaljsömnad i våras? Jag står inför att gå den kursen eller Mönsterkonstruktion nu i september - men saknar referenser. Ska ringa skolan och prata lite oxå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Inställd kurs
Hej
nej tyvärr blev kursen aldrig av pga för få anmälda deltagare. Ska försöka gå helgkurs på Folkuniversitetet i höst.Den enda kurs jag gått på Tillskärarakademin är Materiallära, och den var jag mycket nöjd med (Camilla Svensson var lärare). På Folkuniversitetet har jag gått ett flertal kurser med olika lärare, senast Mönsterkonstruktion för eget skapande med Eva Ridderstolpe. Rekommenderas för den som kan en del mönsterkonstruktion. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
kurs
Oj va kul.
Hade det varit närmare Uddevalla så hade jag anmält mig. Hoppas det kommer tillräckligt med deltagare denna gång. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:10.