![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
fel format
hej
jag har letat mönster på nätet och hittat massor av fria mönster men det är fel format jag måste ha jef till min symaskin men det är hus och pes på många .någon som har tips på hur man ska göra . sedan en fråga till husqvarna hade så gulliga tomtar i julas vad får man tag på dom? massor av frågor från en som precis har börjat att brodera kram Cina |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Du kan ju konvertera dem till jef. i det program du använder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har använt mej av EMBroidery Trusizer9
Gratis att ladda ner och lätt att byta format på. Hade lite problem att mönstret kom snett ibågen, men sätter man dit en mittpunkt så löste det sig. WWW.Wilkom.com.au . Hör av dej om du vill ha lite tips om programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tomtarna från Husqvarna köper du hos någon Husqvarna försäljare, men då är dom ju i fel format för din del så du måste ha ett program som kan konvertera till rätt format.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Beträffande Husqvarna broderkort så är de nyare sk multiformat-CD, dvs en CD med de vanligaste förekommande formaten bl a JEF..
Tomtarna, som jag tror kan vara "Swedish Santas" är äldre och finns på diskett (eller Husqvarnas egna lösningar.) Disketten innehåller även den några olika format, exakt vilka vet jag inte. Men det kan du säkert se på Husqvarnas hemsida. /Andy |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:52.