![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster till killkjol
Jag har letat och letat men inte hittat något alls...
En lång kjol för killar, i svart. Synth, bondage, goth.... ja lite vad som helst. Jag frågar för en kompis räkning. Kan tänka mig bara ett enkelt mönster som kan ändras lite. Någon vet var man kan hitta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är ju egentligen ingen skillnad på kill eller tjej kjol. Det som gör den typ av kjol du är ute efter är ju materialval t ex lack, nylon, bomull ect. samt detaljer och atteraljer så som fickor, d-ringar, kedjor m m
Om du är helt grön vad gäller mönsterkonstruktion är här ett mönster som har bra grundmodeller: http://www.smartcart.com/1sew/cgi/di..._num=BBAGSKIRT Den gula A-formade modellen borde fungera utmärkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Kolla på www.todiefor.nu eller www.x-tra-x.de för inspiration, killkjolar så vitt jag har förstått har oftast enklast möjliga mönster, så om du bara tittar på bilderna lär det räcka mer än väl
![]() /Alexpalex |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:12.