![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Jeanstyger i iolika färger?
Hej på Er!
Jag skall sy jeans i både rött och vitt jeanstyg. Det verkar vara svårt att få tag på just de färgerna (konstigt tycker jag). Är det någon som vet en bra tygaffär där man kan hitta sådant? Det spelar ingen roll var i Sverige - det går alltid att lösa... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej!
Vitt vet jag finns på stoff och stil iaf... bor du inte i skåne kan du beställa deras katalog från deras hemsida. http://www.stoffochstil.se rött jeanstyg letar jag oxå efter men har ännu inte hittat själv... tyvärr. samma sak med gula och andra sådana färger som inte är "jeansfärg". hoppas någon vet och svarar här *ler* |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har precis hämtat ut mitt paket med tyger från Ingelise. Jag beställde rött jeanstyg och det är långt från klarrött. En av trådarna är vit men jag skulle ändå kalla det för rött.
Bruna och guldfärgade jeanstygerna är snygga färgmässigt men det var inte de färgerna du var ute efter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Tack för svaren!
Det verkar vara jättesvårt att få tag på just rött jeanstyg. Men jag provar med Ingelise så får vi se... Trevlig helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:51.