![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
broderitråd, var?
![]() Eftersom jag vill o längtar efter att komma igång med min maskin fullt ut undrar jag var man kan köpa sån tråd. Bor i leksand eller om det finns nåt bra ställe på nätet. Tack på förhand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sunembroidery har mycket brodyrtråd och snabb och bra service.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
jag använder ibland tråd som tråd , quilttråd och vanlig sy tråd, beror på vad som ska broderas. Den riktiga glansiga brodyrtråden är svåt att kombinera med andra trådar, utom svart. Dom blänker så det syns tydligt att man inte har samma kvalitet på trådarna. Men du kan visst brodera med vilken tråd som helst.
Pröva på friskt, det är ett elände när man inte har just den tråden man vill ha. Men att vänta så länge? Det skulle jag aldrig klara av. Lycka till med din nya maskin. kram helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för svaren!
Jag var in o kollade hemsidan. År riktig brodyrtråd sädår dyr eller är det värre där pga deras snabba service? Om det går med vanlig tråd så kan jag ju göra mina provalster ändå, det kanns kul. Då är det bara att tuta o köra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Din nya maskin står ju bara och väntar, att ni ska brodera ,ut och köp tråd idag. Sondagen kan a
nnars bli lååång. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tycker ju att det blir mycket bättre med brodyrtråd, den är dessutom ganska dryg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Brövar igen. Riktig brodyrtråd är dyrt, men och andra sidan håller den sin lyster, från år till år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Du kan gå in på annes hemsida ,hon har bra och billig tråd,hon e snabb med leveranser och trevlig att ha och göra med,dessutom är hon med här i forumet, sök efter dianno i medlemmar.
mvh anna http://medlem.spray.se/dianno/ |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:36.