![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Mönster av favoritbyxan?
undrar om jag behöver sprätta upp favoritbyxan?
eller räcker det att försöka rita av mönstret änndå? Detta är en liten byxa min 9-åriga dotter använder varje dag! Mycket enkel, men änndå svårt att få exakt likadan?/kram Marta vruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det går att rita av utan att sprätta upp, men resultatet blir bättre om du sprättar upp byxan. Jag har provat själv.
Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vruk
ja, jag trodde det. Men OM jag sprättar.
(om jag nu är försiktig) Syr jag bara ihop min dotters byxor (orginal) och vips! så kan hon använda dem igen? eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Du behöver ju endast sprätt upp ena byxbenet, så det är bara att sy ihop favoritbyxan igen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
vruk
Oj,det hade jag själv aldrig kunnat tänka på!
Tack för hjälpen/kram Marta vruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Tack för tipset om ena byxbenen. Nu ska jag sy byxor så det står härliga till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack,
Aina. Tack, det är underbart att nu veta hur jag kan göra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej
Hoppas att du får till ett par nya favoriter till Tösen. Bara skoj att kunna bidra med ett råd. Aina |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Byxa!
Sprättade!, lyckades änndå sedan sy ihop byxorna,
och de blev lite för smala längst upp vid låren och rumpan! Jag har gjort samma fel en gång för länge sedan när det gäller byxor (klippt för smalt upptill). Går det inte att ta ett annat tyg, och beskära dem (lite som ridbyxor (en rund bit över stjärten som går ned över låren).Jag provar!/Hälsningar Vruka |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:51.