![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
färjestad
hej är det någon som vet om det finns broderi på färjestads märke(hockeylag) att köpa någonstans??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej Carina!
Du kan väl skicka en bra bild till mig på detta märke? Det kanske är lättare än att stygnsätta lurviga hundar, haha ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gunilla, om du stygnsätter märket kan du väl brodera några åt mig? Syrran och hennes grabb är FBK-are och det är snart jul... Hör av dig i så fall med mått, pris osv.
Hälsningar Irene Panik |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Var just in på FBK's hemsida
http://www.farjestadsbk.se/ och lånade en bild. Dom har en shop och säljer färdiga märken för endast 25:- !!! Skulle kanske sy ihop lite julklappar... Hälsningar Irene Panik |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Hej!
Jag hittade den här bilden. Kanske i minsta laget, men det ska väl gå ändå. Har inte du brodermaskin, Irene? Menade du att du skulle köpa märkena för 25 kr st, och sedan sy något med dessa? /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nej, jag har ingen brodyrmaskin
![]() Tänkte exakt så, att man kanske skulle beställa några märken och sy fast på något kul, som man förstås måste sy först ![]() Något att fundera på i alla fall! Trevlig helg! //I.P |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:32.