![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Symässa i höst 2006
I November 2006 ska det arrnageras symässa på Sollentunamässan. Har försökt hitta lite information om mässan på olika sidor, men det mesta verkar bara vara bilder som besökare tagit.
Någon som besökt denna mässa tidigare? Hur är det? Hur pass billiga är tygerna som säljs och andra tillbehör? Och vad kostar inträdet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ja det är Syfestivalen du menar. Den är ju varje vår och varje höst. Den har precis nyss varit. Personligen tycker jag att det mest är lapptäckstyger numera. Dom olika symaskinsmärkena brukar ju vara representerade där också så man kan passa på att titta på maskiner och är man i köptagen så brukar det ju vara lite rabatt. Annars är ju priserna lite varierande men inte är det så stor skillnad mot i affärerna inte. Lite bra erbjudanden på speciella saker är det ju alltid. Har för mig att inträdet låg på 120:-.
Andra kan säkert ge dig mer info. Tror du kan läsa mer om den på www.sollfair.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag var där på söndagen (sista dagen om jag inte minns fel?) Och då var inträdet 100 kr
![]() Själv köpte jag min första overlock där och då ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:33.