![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Är det någon som fått File assistents användarhandbok på Svenska. På mitt ex. är det bara engelska
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Sorry, jag frågade min handlare och han sa att den bara fanns på engelska. Men han kan ju ha fel. Han har haft det förr!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Förresten - jag kanske kan hjälpa dig. Vad vill du veta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har inte kopplat in kortläsaren ännu för min handlare skulle kolla upp om jag fått fel språk på skivan. Men jag har ej fått nån info om vad för slags filer jag kan ladda hem..Går det att konvertera hus-filer tex. Min svärson kommer upp nån dag och kopplar in läsaren så sen har jag nog mycket att fråga om
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är väldigt lätt att använda File assistent, så lätt att du inte ens kommer att behöva någon användarbok. Att konvertera filerna måste jag prova, jag gör det i Organizer just nu. Men det måste ju funka! Ska prova imorgon. Jag hjälper dig när du installerat skivan. Har du kortläsare och personligt kort också?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ja ,jag har kortläsare och personligt kort också. Jag är tacksam om du hjälper mig sen vi installerat kortet..Godnatt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Sov Gott och dröm om allt roligt du ska brodera!
Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Grattis - vad kul att det funkar! Nu hör vi inte av dig på ett tag!
En liten fundering, hur ser du med hjälp av File Assistent i vilken ordning du ska brodera färgerna? Jag använder Organizer till det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Jag har bara en färg på tråd ännu så jag vet inte
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag har köpt Huskvarnas Organizer. Jag kunde köpa bara det. Min dröm är att ha hela 3D paketet från Pfaff, men det kostar ju 14.000!
Vad har du för storlek på bågar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jag har bara den som följer med än så länge. 140x225
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Jag köpte till en som är rund 8x8 cm. Köp INTE den, den är helt oanvändbar. De flesta broderier är större. Ett tips bara...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Tack
Jag hade önskat den till jul men då blir det en större i stället, tack för tipset
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
Jag önskar mig den som är 120x115 rektangulär. Den kostar 1000:-, eller om det var 900:-.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:29.