![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() ![]() Är det någon vänlig själ där ute i vårt avlånga land som skulle kunna ge mig lite tips på vad man ska tänka på när man gör egna mönster. Och vad man ska använda för söm och vilken inställning man sak ha för att det ska bli bra? Det är ju inte så billigt att prova sig fram hela tiden.... Tack på föhand! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hejsan. vilket dataprogram har du? Jag kan bara husqvarnas... Jag tror det skiljer en del mellan programmen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har en Husqvarna Designer1 med proffs-programmet (tror jag att det heter...) Digitizing.
Jag kan skanna i bilden och få fram den i digitizing-programmet. Sedan kan jag lägga dit färgerna - nästan.... Sedan är det ganska stopp! Vad har du för program? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har husqvarnas 3D-professional plus. Där ingår alla deras program de har. Men innan jag fick uppgraderingen hade jag det vanliga professional plus, så det har jag också använt. Man kan ju köpa customizing, digitizing, resize plus mm. var för sig. Men jag antar att du också har "hela paketet"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja det har jag! Det var så det heter!
![]() Jag köpte min maskin "begagnad" av en privat person. Så jag har inte fått nån hjälp av nån symaskinsaffär! I vilken del av vårt land bor du? Jag själv bor nästan längst ner i Sverige |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
jag bor längst ner vid vänern en bit från vänersborg Men jag kan försöka hjälpa dig via msn om du har det... Det är lättare att mejla varandra.. annars kan den här sidan bli väldigt lång
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Helt klart!
Jag skickar ett vanligt mail! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Hej på Er!Jag hänger gärna på och hjälper till så gott jag kan och så långt jag kommit...Har Designer SE och programmet och stygnsatt en del broderier själv!Mvh Tina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej
Jag vore också tacksam att få del av denna "undervisning", kan inte stygnsätta (än). Tar alltså gärna del av era mail. Barbro |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:08.