![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
termos
hej är de någon som vet var man kan hitta broderi på en termos ???har vad jag vet aldrig sett någon sådan,men kanske någon annan har det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
hur skall den se ut?...kan väl fixa en
![]() kram Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
termos
hej linnea
oj ja tack snälla du.Hur skall den se ut ? kanske skulle vara kul med en termos som ser gammeldags ut,,men du får göra den hur du vill,,för jag gillar allt du stygnsatt.Det är tänkt att den skall broderas på en picknickväska. Jag har ju inte lyckats hitta ett enda broderi på en termos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hej Carina!
Då skall jag försöka fixa något med "gammal tuch"...synd att min gick sönder för ett par år sedan (glaset gick sönder...hade en med väldigt många år på nacken (arvegods)...annars hade jag kunnat ha den som modell. Är det möjligen någon på sysidan som möjligen har en sådan i sitt skåp och skulle vilja fota den så skulle jag bli glad. kram linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Här kommer tre förslag. Försökte hitta med lite karaktär på, lätt att det blir raka cylindrar:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
nr 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
och till sist nr 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Tack, vad gulligt av Dig!!!
Ja, de har karaktär. Jag sitter just och besvarar ett mail från Carina där hon skrev att hon gärna ville ha en sådan gammal med krovlig yta och vitt lock...den raka modellen...får hör med henne. Jättetack..så gulligt...säg till om du också vill ha en termos ![]() Jag har inte lyckats komma ut på nätet tidigare och nu översvämmas min arma mailbox av mail...så här lär jag sitta i timmar för att bara komma ikapp ![]() kram Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
här är en till som i alla fall kan ge lite uppslag och jag tror är en sådan Carina är ute efter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jaaaaaaa, en sådan är det...jättetack!!!
kram Linnéa |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:19.