![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() brukar bävernylon krympa mycke eller alls när man tvättar det?? ja har nämligen glömt att tvätta tyget först. Färgar det av sig? tex rött färgar vitt rosa (ska ha vita bomullspasspoaler, men ja vill inte att dom ska bli rosa)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Bävernylon brukar inte krympa. Eftersom passpoalerna är av bomull finns ju risken att det blir färgade av det röda, men för att kunna kontrollera det skulle du kunna sätta en bit av det röda tyget i hett vatten och se om vattnet blir rosa. Jag brukar inte använda mig så ofta av bävernylon, så jag vet tyvärr inte hur bra förbehandlat det är, om det släpper färg eller inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har sytt en del i bävernylon och det brukar färga av sig när man tvättar det i varmt vatten. Använt blått, lila, cerise, grönt och rött. Prova att tvätta i max ljummet vatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:56.