![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Forumvärd
|
Vliesseline/påpressbart mellanlägg?
Det är rätt lustigt hur man liksom.. glömemr bort saker. Jag använde ju vliesseline till diverse projekt i syslöjden emn det dröjde tills nu innan jag upptäckte hur praktiskt det är, använde det bland annat till min fina goth-chic-väska som finns i galleriet. Anyway. To the point.
I min hemstad är utbudet litet och priserna överdrivna. Vart köper jag billigaste vliesselinet/ annat påpressbart mellanlägg med samma användningsområde per postorder/webbutik? Det jag främst ska använda det till är att stabilisera upp väskor och kragar med.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Prova med Stoff och Stil, där kan du handla via nätet och dom har kataloger också som du kan få hemskickat. www.stoffochstil.se
Ulla |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Titta på följande butik:
http://sy.kompaniet.com/apidae/index Man kan betala i förskott och slippa postförskottsavgiften där. Jag har bara handlat där en gång och då var de trevliga. En gång svarade de inte på mitt mail, men det kanske aldrig kom fram. Vliseline hittar du under * Tillbehör för sömnad, hobby mm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Forumvärd
|
tack för tipsen! Tror det blir från Apidae jag beställer till sist
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:32.