![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pictogrampenna
Har använt pictogrampennan på frotte och nu 20 timmar senare finns märkena kvar!!!
Ska inte dem försvinna efter några timmar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det kommer att försvinna.Har läst att det tar mellan 1-24 timmar.I bland har det försvunnit för mig innan jag hunnit klar med arbetet. Det hänger på mängden färg, Temperatur, luftfuktighet material bl.a. Jag läste på en amerikansk sida med tips att man kan fukta på märkena med varmt vatten om det inte går bort så snabbt som man önskar. Prova det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också varit med om detta och fick då tips att duscha på lite vatten med en en sprayflaska typ. Det fungerade för mej. Lycka till. // Lena
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tusen tack , jag ska testa att spraya med lite vatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Pictogram penna
Hej,
vem säljer Pictogram Pennor? Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Bibbis textil har till bra pris. Hon är medlem här på sidan och det är hos henne man kollar först om det är något man behöver. Bra pris och service.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.