![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
skumplast
Hej!Var kan man köpa skumplast? Någon som vet? Skulle bli jätteglad om någon vänlig själ vet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag köpt skumplats hos Kungssängen. Fick en bit i utskuren i efter mina önskemål.
Sedan bror det på vilken tjocklek och storlek du vill ha. Jag tror stoff och stil har, en del. Dom som syr båtdynor brukar ha skumplast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Specialplast på Odengatan mittemot Vasaparken i Stockholm har mycket att välja på. De har ett ställe i Vallentuna (?) utmed Norrtäljevägen också.
När jag gjorde om konferensrumsstolar förmskar de sitsar av busssäteskvalitet och ryggstöd av något mjukare. Mönster var de plywoodstommar som var original. Resultatet blev jättefint och inget tråkigt har hänt under de ca 15 år som stolarna har varit i bruk vid matbordet i köket. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:28.